VI Congrés INVESTIGACIÓ I GÈNERE a la UNIVERSITAT JAUME I

CoNgres-LOGO

15 de maig de 2024

Saló d’actes de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I de Castelló i streaming

La Unitat d’Igualtat de la Universitat Jaume I, en col·laboració amb la Fundació Isonomia, ha organitzat la sexta edició del Congrés Investigació i Gènere a l’UJI, dirigit a promoure i reconèixer la investigació i l’activitat docent al camp dels Estudis de les Dones, Feministes i de Gènere.

En el marc del congrés es donaran a conèixer i difondran els resultats de Treballs Finals de Grau, Treballs Finals de Màster, Tesis Doctorals, Projectes de Recerca i Innovació Docent de Grau, que inclouen el gènere de manera transversal. Així mateix, es donaran a conèixer els treballs que el Comitè Científic seleccionarà, per la seva excel·lència i qualitat, com a mereixedors del VI Premi Investigació i Gènere-Universitat Jaume I.

• Convocatòria de comunicacions i del VI Premi Investigació i Gènere-Universitat Jaume I (valencià) (castellano)
  • Programa (pròximament)
  • Inscripció (pròximament)
  • Comitè organitzador

Direcció acadèmica. Fernando Vicente Pachés. Director de la Unitat d’Igualtat de la Universitat Jaume I.

-Cifre Gallego, Eva. Coordinadora del Doctorat Interuniversitari d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere. Universitat Jaume I.
-Collado Boira, Eladio Joaquín. Degà de la Facultat de Ciències de la Salut. Universitat Jaume I.
-Correa Sanz, Mercé. Directora de l’Escola de Doctorat. Universitat Jaume I.
-Martín Montaner, Joan Antoni. Degà de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques. Universitat Jaume I.
-Piquer Vicent, Ana. Directora de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals. Universitat Jaume I.
-Reverter Bañón, Sonia. Directora de l’Institut Universitari d’Estudis Feministes i de Gènere. Universitat Jaume I.
-Senent Vidal, Mª José. Vicepresidenta de la Fundació Isonomia. Universitat Jaume I.
-Vellón Lahoz, Francisco Javier. Degà de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. Universitat Jaume I.

Secretaria tècnica: Fundació Isonomia.

Més informació congresigualtat@uji.es