L’Ajuntament de Borriol renova la col·laboració amb la Fundació Isonomia per continuar amb la promoció de la igualtat d’oportunitats entre homes i dones

Borriol

La vicepresidenta de la Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I, M. José Senent, l’alcalde de Borriol, Héctor Ramos, i el secretari de l’Ajuntament de la localitat, Joaquín Valls, han renovat el conveni de col·laboració entre les dues entitats per continuar amb les activitats destinades a la promoció de la igualtat d’oportunitats entre homes i dones, així com d’altres col·lectius més desfavorits.

Entre les activitats que s’han dut a terme dins d’aquest conveni de col·laboració destaquen una exposició fotogràfica titulada No més princeses, que tenia com a objectiu promoure la reflexió crítica sobre els contes tradicionals i trencar amb els estereotips sexistes que ofereixen els contes infantils, i el taller «Posem en valor el que saben fer les dones», que buscava recopilar coneixements de les dones de la localitat.

———————————————————-

La vicepresidenta de la Fundación Isonomia de la Universitat Jaume I, M. José Senent, el alcalde de Borriol, Héctor Ramos, y el secretario del Ayuntamiento de la localidad, Joaquín Valls, han renovado el convenio de colaboración entre las dos entidades para continuar con las actividades destinadas a la promoción de la igualdad de oportunidades entre hombres y mujeres, así como de otros colectivos más desfavorecidos.

Entre las actividades que se han llevado a cabo dentro de este convenio de colaboración destacan una exposición fotográfica titulada No más princesas, que tenía como objetivo promover la reflexión crítica sobre los cuentos tradicionales y romper con los estereotipos sexistas que ofrecen los cuentos infantiles, y el taller «Ponemos en valor lo que saben hacer las mujeres», que buscaba recopilar conocimientos de las mujeres de la localidad.