L’Ajuntament de Peníscola renova la col·laboració amb la Fundació Isonomia per continuar amb la promoció de la igualtat d’oportunitats entre homes i dones

1680259805012

La vicepresidenta de la Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I, M. José Senent, i l’alcalde de Peníscola, Andrés Martínez, han renovat el conveni de col·laboració entre les dues entitats per continuar amb les activitats destinades a la promoció de la igualtat d’oportunitats entre homes i dones, així com d’altres col·lectius més desfavorits.

Entre les activitats que s’han dut a terme dins d’aquest conveni de col·laboració destaquen l’exposició fotogràfica titulada Sabers de dones i el taller Game Shaw: projecte per visibilitzar dones referents a la programació de videojocs, dirigit a l’alumnat de 4t de primària del col·legi Jaime Sanz amb la finalitat de fomentar l’elecció acadèmica i professional allunyada d’estereotips de gènere i estimular les diferents opcions professionals.

———————————————

La vicepresidenta de la Fundación Isonomia de la Universitat Jaume I, M. José Senent, y el alcalde de Peñíscola, Andrés Martínez, han renovado el convenio de colaboración entre las dos entidades para continuar con las actividades destinadas a la promoción de la igualdad de oportunidades entre hombres y mujeres, así como otros colectivos más desfavorecidos.

Entre las actividades que se han llevado a cabo dentro de este convenio de colaboración destacan la exposición fotográfica titulada Sabers de dones y el taller Game Shaw: projecte per visibilitzar dones referents a la programació de videojocs, dirigido al alumnado de 4º de primaria del colegio Jaime Sanz con el fin de fomentar la elección académica y profesional alejada de estereotipos de género y estimular las diferentes opciones profesionales.

Información proporcionada porServicio de Comunicación y Publicaciones