Isonomia presenta l’audiovisual «Dones sordes, maternitat i lactancia: estudi 2023-2025»

imatge_cartell_dones_sordes_i_lactancia_(nov_2023)

El grup de treball sobre discapacitat de la Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I, promou l’audiovisual «Dones sordes, maternitat i lactancia: estudi 2023-2025», un audiovisual que informa de la investigació sobre lactància materna en dones sordes, impulsada per Inés Pla Serrano, matrona i estudiant de doctorat en Ciències de la Infermeria en la Universitat Jaume l, i Desirée Mena-Tudela, professora de l’esmentada universitat.

El vídeo estarà disponible el dimarts 28 de novembre, a partir de les 16.00 hores, al Facebook del mateix Grup de Treball sobre Discapacitat Isonomia i a la Web Isonomia, a l’apartat del Grup de Treball sobre Discapacitat.

Aquesta conferència forma part del programa formatiu de l’Escola per a la promoció de la salut relacional, benestar i autonomia personal de les persones amb discapacitat, a la dècima edició.

———————————————

El grupo de trabajo sobre discapacidad de la Fundación Isonomia de la Universitat Jaume I, promueve el audiovisual «Mujeres sordas, maternidad y lactancia: estudio 2023-2025», un audiovisual que informa de la investigación sobre lactancia materna en mujeres sordas, impulsada por Inés Pla Serrano, matrona y estudiante de doctorado en Ciencias de la Enfermería en la Universitat Jaume l, y Desirée Mena-Tudela, profesora de la citada universidad.

El vídeo estará disponible el martes 28 de noviembre, a partir de las 16:00 horas, en el Facebook del propio Grupo de Trabajo sobre Discapacidad Isonomia y en la Web Isonomia, en el apartado del Grupo de Trabajo sobre Discapacidad.

Esta conferencia forma parte del programa formativo de la Escuela para la promoción de la salud relacional, bienestar y autonomía personal de las personas con discapacidad, en su décima edición.