Isonomia programa «Parlem de violències masclistes» a Morella

imaget-violències-masclistes

La Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Morella, ha programat l’exposició fotogràfica «Parlem de les violències masclistes».

Amb aquesta mostra la Fundació Isonomia pretén oferir informació sobre algunes formes de violències masclistes com la violència sexual, la ciberviolència de gènere, els micromasclismes i la violència en el marc de la parella.

L’exposició fotogràfica, que podrà visitar-se a l’Ajuntament durant el mes de desembre, forma part del programa d’accions impulsades per l’Ajuntament de Morella per promoure la igualtat efectiva de dones i homes i prevenir les violències masclistes a la citada localitat.

———————————————————

La Fundación Isonomia de la Universitat Jaume I, con la colaboración del Ayuntamiento de Morella, ha programado la exposición fotográfica «Parlem de les violències masclistes».

Con esta muestra la Fundación Isonomia pretende ofrecer información sobre algunas formas de violencias machistas como la violencia sexual, la ciberviolencia de género, los micromachismos y la violencia en el marco de la pareja.

La exposición fotográfica, que podrá visitarse en el Ayuntamiento durante el mes de diciembre, forma parte del programa de acciones impulsadas por el Ayuntamiento de Morella para promover la igualdad efectiva de mujeres y hombres y prevenir las violencias machistas en la citada localidad.