Curs “Protocol per a la prevenció, detecció i actuació enfront dels supòsits de violència, assetjament i discriminació a la Universitat Jaume I”

Imagen. Curs Protocol. 14.02.2024

Curs per donar a conèixer i difondre els continguts inclosos al «Protocol per a la prevenció, detecció i actuació enfront dels supòsits de violència, assetjament i discriminació a la Universitat Jaume I». Aquest document va ser aprovat pel Consell de Govern el passat mes de febrer i contempla un procediment amb les mesures necessàries per a la prevenció i actuació enfront dels casos de violència, assetjament laboral, assetjament sexual, assetjament per raó de sexe, assetjament per orientació sexual i identitat i expressió de gènere i l’assetjament discriminatori a l’UJI que és important conèixer.

Data: del 14 al 28 de febrer 2024
Modalitat: virtual
Lloc: aula virtual UJI
Hores: 10